Wyślij wiadomość Zadzwoń

Marketing deweloperski. Zacznij działać globalnie

big-eye.svg

Dla nieruchomości

Prezentuj i sprzedawaj inwestycje jeszcze przed ukończeniem ich budowy. Stworzymy realistyczną i interaktywną wizualizację Twoich budynków, które klientom wyobrazić ich nowy dom lub biuro

time.svg

Dla marketingu

Zainteresuj klientów marką i ofertą swojej firmy za pomocą aplikacji VR, interaktywnych katalogów inwestycji, klikalnych banerów i realistycznych wizualizacji.

big-head.svg

Do rekonstrukcji

Przenieś swoich klientów do nieistniejącyh miast lub budowli. Razem stworzymy realizstyczną wizualizację tego co już nie istnieje, ale wraca do życia na ekranie stołu komputera i tabletu

Napisz wiadomość
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Marketing deweloperski to wieloetapowy proces, na który składają się liczne działania reklamowe. Jego celem jest zarówno przybliżenie oferty dewelopera odbiorcom, jak i korzystne wpłynięcie na jego wizerunek. W tego typu przedsięwzięciu konieczne okazuje się zastosowanie wielu narzędzi promocyjnych i kanałów komunikacji, które kompleksowo wspierają prowadzenie działalności w dziedzinie inwestycji mieszkaniowych. Dzięki zaawansowanej makiecie interaktywnej 3D od Odyssey Crew możesz wesprzeć swoje działy marketingu i sprzedaży.


Spis treści
Udana strategia 
Podstawowe cele 
Skuteczność działań marketingowych 
Narzędzia promocyjne 
Interaktywna wizualizacja inwestycji 
Dostęp do szczegółowych informacji 
Funkcjonalne aplikacje - nasza oferta


Działania w zakresie marketingu deweloperskiego

Marketing deweloperski jest niezwykle istotnym elementem planu strategicznego promocji inwestycji. Działania w jego zakresie to starannie opracowane założenia koncepcyjne, które pozwalają na skuteczne reklamowanie budynków mieszkalnych, obiektów usługowych czy osiedli. Niezależnie od rodzaju inwestycji, jedynie odpowiednio zaplanowany marketing może zwrócić uwagę potencjalnych nabywców. Promocja ma znaczenie na każdym etapie realizacji - począwszy od opracowania projektu budowlanego, a skończywszy na procesie sprzedaży.

Udana strategia marketingowa

W przypadku firm deweloperskich strategia marketingowa zawsze opiera się na podobnych fundamentach. Kluczowe znaczenie mają praktycznie wszystkie docelowe założenia - włącznie z szacowaną liczbą zapytań ofertowych, miesięczną sprzedażą mieszkań czy liczbą wejść na stronę internetową dewelopera. Skuteczność działań marketingowych jest ściśle uzależniona od doboru odpowiednich narzędzi, które pozwolą na zbudowanie kompletnego planu komunikacji oraz dotarcie do jak największej liczby klientów.



Podstawowe cele marketingowe

Głównym celem działań marketingowych jest wyróżnienie dewelopera na tle konkurencji. Najlepszym na to sposobem jest zwrócenie uwagi odbiorców na jego ofertę, a także zdobycie ich zaufania oraz zachęcenie do nawiązania współpracy. Jedynie starannie opracowana strategia może skłonić potencjalnych inwestorów do podjęcia inicjatywy, np. pozostawienia danych kontaktowych czy złożenia zapytania ofertowego. Na każdym etapie prowadzenia kampanii stosowane są konkretne narzędzia promocyjne.

Skuteczność działań marketingowych

Skuteczność prowadzonych działań marketingowych w dużym stopniu zależy od zainteresowania odbiorców. Reklamy powinny być jak najlepiej dopasowane do odpowiednio zawężonej grupy docelowej, co przełoży się na wyższą konwersję. Umiejętna realizacja planu promocyjnego przyczynia się do stopniowego zwiększenia bazy odbiorców. Aby było to możliwe, działania marketingowe muszą być odpowiednio zoptymalizowane względem potencjalnych inwestorów. Zainteresowania klientów trzeba szukać już na początkowych etapach realizacji projektu. Pozyskiwaniu nowych odbiorców oraz usprawnieniu realizacji harmonogramu sprzedażowego sprzyja zastosowanie innowacyjnych, unikalnych na tle konkurencji rozwiązań.


Narzędzia pracy dewelopera


Narzędzia promocyjne w marketingu deweloperskim

Marketing deweloperski opiera się w dużej mierze na wykorzystaniu odpowiednich narzędzi promocyjnych. Podstawę skutecznego planu strategicznego stanowi w tym przypadku dotarcie do osób zainteresowanych kupnem mieszkania. Wiąże się to z koniecznością zachowania spójności i precyzji podejmowanych działań marketingowych, w czym bardzo pomocne okazują się nowoczesne kanały komunikacji oraz innowacyjne rozwiązania z dziedziny wizualizacji nieruchomości. Na takich właśnie założeniach opiera się oferta Odyssey Crew.

Interaktywna wizualizacja inwestycji

Wirtualna rzeczywistość to technologia, która wywodzi się z branży gier komputerowych. Zastosowanie jej w marketingu inwestycji deweloperskich ma duże uzasadnienie. Realistyczna grafika trójwymiarowych projektów VR daje ogromne możliwości prezentacyjne, przez co idealnie nadaje się do przedstawienia odbiorcom charakteru i specyfiki oferowanych mieszkań. Przygotowywane przez nas makiety pozwalają potencjalnym inwestorom na obejrzenie nieruchomości z każdej strony, a także odbycie wirtualnego spaceru. To unikalne doświadczenie wzbogacone jest możliwością przełączania się między lokalami czy funkcją podejrzenia dodatkowych elementów budynku. Inwestorzy mają dzięki temu szansę zapoznania się z inwestycją na długo przed jej faktycznym ukończeniem. Taka forma wizualizacji jest też dla dewelopera okazją do promocji brandingu.

Dostęp do szczegółowych informacji

W marketingu inwestycji deweloperskich niezwykle istotne są wszelkie szczegóły na temat oferty. Dane promowanych nieruchomości powinny obejmować nie tylko ich nazwę czy rodzaj wykończenia deweloperskiego, ale również wiele bardziej precyzyjnych informacji, dotyczących np. wyglądu części wspólnych, w tym miejsc postojowych, komórek lokatorskich, wind czy klatek schodowych. Interaktywna makieta inwestycji pozwala na łatwe zaprezentowanie przyszłym inwestorom szczegółów na temat oferowanych mieszkań oraz ich zalet, np. obecności ogródków, rozległych przestrzeni czy dużych tarasów. Z pomocą interaktywnych narzędzi odbiorcy mogą poznać także informacje dotyczące samej lokalizacji nieruchomości. To najlepszy sposób na przedstawienie potencjalnych korzyści związanych z zakupem, takich jak np. bliska dostępność terenów rekreacyjnych, obiektów usługowych, centr handlowych, szkół czy przedszkoli. Wszystkie te informacje zachęcają inwestorów do podpisania umowy, a deweloperom ułatwiają dotarcie do sprecyzowanych grup docelowych.



Funkcjonalna aplikacja Homer i Wirtualny salon sprzedaży mieszkań

Wszystkie rozwiązania marketingowe oferowane przez Odyssey dostępne są z poziomu intuicyjnej, autorskiej aplikacji Homer. Jedną z jej najpraktyczniejszych funkcji jest wyszukiwarka mieszkań. Z jej pomocą deweloper może łatwo zaoferować odbiorcom lokale najlepiej dopasowane do ich potrzeb pod względem ceny, lokalizacji, metrażu czy dostępności. Wyszukiwarka pozwala też na porównywanie ze sobą poszczególnych cech mieszkań, co znacząco przyspiesza i optymalizuje współpracę. Aplikacja Homer posiada przy tym dynamiczną architekturę. Nie tylko zapewnia bezpośredni dostęp do interaktywnych makiet i danych o mieszkaniach, ale też umożliwia łatwą integrację narzędzi sprzedażowych w systemie CRM. Innowacyjnym rozwiązaniem dla deweloperów jest także nasz Wirtualny salon sprzedaży mieszkań. Klient może uruchomić interaktywną makietę bez konieczności instalowania żadnych programów. Uproszczona komunikacja ułatwia zarówno prezentację oferty, jak i przekazywanie niezbędnych materiałów inwestycyjnych. Marketing deweloperski w ramach współpracy z Odyssey Crew to wieloetapowe przedsięwzięcie, w którym udział biorą doświadczeni konsultanci, programiści oraz inni fachowcy. Zapewniamy kompleksowe wsparcie na wszystkich etapach realizacji inwestycji. Opracowujemy szczegółowy plan strategiczny i wykorzystujemy zaawansowane technologie, które znacząco ułatwiają dotarcie do potencjalnych odbiorców. Nasze rozwiązania nie tylko sprzyjają pozyskiwaniu inwestorów, ale też przyczyniają się do wzmocnienia prestiżu dewelopera. Zapraszamy do współpracy z Odyssey Crew.

Pomysł już masz,
my zajmiemy się resztą